Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Remember You :'/
Now dah pukul 6.30 a.m and saya tak tido lagi. Awak sekarang saya suka seksa diri saya. Saya dah tak makan, tak tidur, tanak makan ubat. Hehe terukkan perangai saya. Awak, saya dah maafkan semua salah awak. Saya tau semua ni berpunca dr saya. Awak busan dengan saya. Saya selalu maki awak, marah awak, kuat merajuk. Mybe awak tak tahankan. sebab tu awak cari lain. Tape, saya faham dah sekrang. Now nak buat pape pun dah tak guna sebab Its over! Over k over!

Awak kejam sayang! Awak buat saya sayang sangat dekat awak. Awak buat saya tak bolehkan awak. Awak kejammmmmmmmmm! :'/ Saya bersyukur sebab dapat kenal awak even cuma sekejap je saya hadir dlm hidup awak. Saya happy. Awaklah anugerah yang paling berharga yg Allah kurniakan untuk saya. Awak baik. Awak jadi macamni sebab ni semua salah saya. Saya abaikan awak. Saya tak faham apa yang awak nak. Saya cuma nak awak cari perempuan yang boleh sayangkan awak lebih dr saya sayang awak. Awak jgn cari macam saya. Saya ni tak guna. 

Awak, hati saya hancur berderai. Saya still sakit hati lagi. Saya nak awak usaha cari saya. Saya nak awak buktikan kat saya yang awak betul betul sayangkan saya. Kalau awak boleh tinggalkan semua perempuan awak, awak dah buktikan semuanya kat saya baru saya boleh accept awak :)


Older Post | Newer Post