Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
My life is incomplete without you :')
 Awak *kenyit mata* Awak sihat tak? Tengah buat apa tu? Dah makan? Kalau belum pegi makan k? Please jaga kesihatan awak :) Saya taknak tengok awak sakit. Kerja leklok tau awak? Jangan asek gado jeee :D 

Awak, hari ni bermula lah hari saya tanpa awak disisi saya. Saya harap saya still boleh move on tanpa awak disisi :') And, I hope I am strong enough to through all this :') I just hope one day, I will get my happiness even not with you. Awak mesti dah happy sekarang kan. Alhamdulillah! Saya suka tengok awak happy even bukan dengan saya. Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak :)

Awak, maafkan saya sebab saya still tak boleh nak lupakan awak. Susah sangat bagi saya nak lupakan awak and semua kenangan kita. Saya rindukan awak. Tapi saya ego. Saya cakap dgn diri saya yang saya benci awak :'/ Saya tahu semua tu salah saya. Saya tak pernah nak faham awak. Saya keras kepala. Tapi awak, saya buat semua tu demi relation kita. Hmm tak guna saya cakap lagi sebab awak takkan pernah dengar cakap saya lagi :') But, sokay lah. Orang cakap sape sabar dea dapat lebih. Insyallah one day saya akan dapat yang lagi better dari awak :') Tapi awak jangan risau sebab awak tetap yang pertama dalam hati saya  

NHMS ❤ awak jaga diri baik baik? Keje leklok tau. Saya sayang awak always and forever ❤

Much love,
Your ex Girlfriend


Older Post | Newer Post