Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Its over :'(
 Hi awak *kenyit mata* Eh, awak buat ape tu? Dah makan? Sihat? Keje leklok tau. Kesihatan awak tu jaga, saya dah takde utk jaga awak :') Awak, jangan gadoh je tau bila keje. Tau tau? Kalau sakit makan ubat *senyum terpaksa*

K, hari khamis lepas kita gado. Kalau tak silap saya lah. Kita gado pasal Fyya Fydut tu. Act, before tu pun kita ada gadoh tapi pasal ape saya lupa *skip* Saya malas nak cite pasal ape kita gadoh. Biar lah kita je yang tahu. Awak tahu tak perasaan saya masatu? Sakit sangat awak. Sakit yang teramat. Awak langsung tak usaha nak betulkan relation kita. Awak cari saya pun gitu gituu je. One day saya tak tido fikir pasal awak. Tapi awak takesa. Awak lebih risaukan perempuan tu dari saya *menangis* Lepastu saya try setelkan masalah kita. Saya malas nak marah awak sebab saya tahu awak tetap sama. Awak takan berubah! K, saya terima awak balik dalam hidup saya. Saya bagi awak peluang. Tapi awak tak hargai langsung pelaung yang saya bagi. Saya ni umpama tunggul yang terpacak depan awak. Umpama patung yang awak permainkan. Saya dah cukup sabar dengan perangai awak. Awak suro saya faham awak, awak suro saya terima awak seadanya. K, saya cuba faham awak, terima awak seadanya tapi awak? Awak tak pernah faham apa yang saya rasa sekarang. 

Now, kita betul betul break! Awak terlalu back up sangat perempuan tu. Awak terlalu jaga hati dea dari jaga hati Girlfriend awak sendiri. Awak sanggup back up perempuan yang hancurkan relation kita. Awak sanggup tengok relation yang kita bina selama 7 bulan ni hancur sebab perempuan yang awak gelarkan sebagai 'KAWAN' tu. Dulu, bila perempuan lain awak suro saya block dorang dalam Fb tapi bila perempuan ni awak tak kasi langsung saya block or delete dea dari Fb awak. Nampakkan betapa sayangnya and cintanya awak dekat dea? Sumpah saya sangat kecewa, hancur dengan perangai awak *kesat air mata* Awak, bila awak nak faham perasaan saya? Bila awak nak hargai saya? Macam macam janji yang awak bagi tapi semuanya palsu. Semuanya tipu! Tu semua hanya kata kata manis dari lelaki macam awak kan. Mungkin sekarang awak tersenyum, ketawa tengok saya terseksa macamni, tapi percayalah one day awak akan rasa ape yang saya rasa. Saya bukan doakan yang buruk untuk awak tapi awak kena percaya dengan Karma :') Allah tu Maha Adil kan? Tapi jangan risau, saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak dengan dea :) 

Awak kena ingat, takan ada perempuan yang boleh sayang awak macam mana saya sayang awak :) Takan ada perempuan yang sanggup terima semua kesalahan awak macam mana saya terima semua kesalahan awak :) Takan ada orang yang sanggup kena tipu macam mana awak tipu saya :) Takan ada orang yang sanggup terima awak balik dengan apa yang awak lakukan macam mana awak lakukan kat saya :) And awak kena ingat awak akan menyesal sebab pilih perempuan tu. Percayalah cakap saya ;)


Older Post | Newer Post