Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Tension :'/

Hi sweetheart *kenyit mata ;) Sayang, sihat hari ni? Dah makan? Dah minum? Keje okay? Keje leklok tau. Jangan main mata dengan perempuan perempuan kat luar tu okay? :) Loveyou Gemuk!

Makin kita meningkat remaja, makin banyak masalah yang datang. Aku tahu orang yang sabar tu lah orang yang Allah sayang. And, sebab Allah sayang kita lah Allah nak uji kita. K, aku tahu aku kuat :') But I need you Sayang :'( Please alwasys be side me when I need you! Pleaseeeeeeeeeeeeeeee.... 

Masalah non-stop datang life aku. But, why? Aku tau aku kena kuat tapi aku tak kuat :'( Aku cengeng. Aku mesti menangis. I need you shoulder pleaseeeeeee :'( Orang semua tengok aku happy, tengok aku ketawa, tapi dalam hati aku cuma Allah je yang tahu :') Aku mengaku aku tak pandai nak cerita masalah aku dekat orang lain. Aku tanak orang lain tanggung beban yang aku rasa. Biar lah aku sorang jee yang rasa :) Aku kan kuat :')

Aku benci life aku sekrang. Sangat sangat serabut. Dengan masalah yang tengah serabut dalam otak aku ni. K, naseb baik aku ada orang yang always ada dekat sisi aku *WANY, EYQA, AJAI, MAS, NURA* they're part of my life. Aku sayang dorang sangat sangat. Deaorang kawan dunia akhirat aku :* and, most important is NAK HERMAN MOHD SAM :* I do love you more more moreeee :*


Older Post | Newer Post