Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket

Hi sayang * main hidung ;) Sihat? buat ape tu? Dah makan? Dah mandi? Dah minum? Keje mcm mana? Keje leklok tau sayang. Jangan main mata kalau tak nak rasa kaki aku ni :p 

Sayang,
 Kita dah getback balik kan? Act, dah lama getback balik tapi malas nak update. K, kau tahukan aku tak boleh berpisah dengan kau. Aku tak nak hilang kau buat kali ini. Pleaseee, be mine forever............ :'(

Sayang,
Kita selalu gado kan sayang. Aku pun tak tahu kenapa. Mybe salah akukan. Aku tak pandai nak kawal perasaan cemburu aku ni. Tapi normal lah tu kan kalau perempuan kuat cemburu * angkat kening * Kau pun bukannya nak pujuk aku *pandang badi * Tapi sekarang aku nak belajar kawal perasaan aku. Aku nak jadi diri aku yang dulu. Aku jadi macam gini mungkin sebab terlalu takut kehilangan kau. And, kalau boleh aku tak nak benda tu terjadi. so, please jangan buat hal :'( 

Sayang,
Aku tak cukup perfect ke untuk kau? Aku tahu aku tak boleh jadi macam yang kau nak tapi at least aku jadi diri aku and aku tak nak jadi orang lain. Aku sayang kau. Tuu je yang kau perlu set dalam otak kau. Kau ingat tak masa kita On Call, yang kau cerita pasal Ex kau. Kau tahu tak perasaan aku macam mana? Menangis aku masa tu :'( Alangkah indahnya kalau aku jadi Ex kau :'/ Aku nak sangat kau sayang aku, layan aku, hargai aku macam mana kau dengan Ex kau. Aku tahu kau takut nak sayang perempuan lain lepas ape yg dea pena buat dkt kau tapi aku betul betul ikhlas dengan kau. Aku tak mintak duit kau, barang kau, aku cuma nak kasih sayang dari kau sayang. Tu jee. Berat ke permintaan aku sayang? Tak kan. Ingat tak aku pernah cakap yang ' aku akan tunggu sampai kau betul betul sayang aku ' Aku tnggu k sayang? 

Sayang,
Aku sentiasa sayangkan kau. Sekarang dan selamanya Nak Herman Mohd Sam :*


Older Post | Newer Post