Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
crying :'(

Hi Sayang * Cium dahi * Awak sihat? tengah buat ape tu? Dah makan? Dah mandi? K, saya rinnnddduuuuuu awak sangat sangat :'( Awak jangan curang okay? Saya sayang awak! 

Sayang 
Kita sekarang asyik gadoh je kan. Pasal benda kecik je kan? Benda kecik? K, for me tu bukan benda kecik. Benda besar. Dah banyak kali kan awak buat. And dah banyak kali jugak lah awak cakap awak takan buat lagi but you still the same :/ Saya dah tak tahu nak cakap macam mana tapi saya betul betul kecewa dengan awak. Kalau perempuan lain cnfem cnfem lah dea dah break kan tapi sebab saya sayang awak lah saya still bersabar. Mybe bersabar is the best way kan dalam relation kita sekarang * senyum terpaksa * saya tau saya kena kuat kalau nak relay kita ni kekal. Tapi saya ni manusia biasa yang ada had sabar :') Awak, sekarang kita dah renggangkan? Bila saya cakap macamtu mesti awak cakap saya ni merepek lah  ape lah tapi awak kena tahu tu lah kenyataan nyaa sayang :'/ Saya rasa macam awak jauh sangat dengan saya. Kadang kadang saya rasa awak mengelak dari saya. Kenapa awak? Ape salah saya? Saya cuma sayangkan awak sorang jee! Cuma awak Nak Herman Mohd Sam 
 
Sayang 
Awak, thanks selama 7 bulan kita bersama awak masih lagi bertahan dengan perangai saya ni. Saya tahu saya ni kuat marah, kuat melenting, kuat maki, suka tuduh awak yang bukan bukan, suka fikir buruk pasal awak, and macam macam lah. Tapi awak still sabar lagi dengan saya. Saya rindu awak pujuk saya mase kita tengah oncall. Sumpah sweet gilaaaaaaaaaa  menangis saya bila awak pujuk saya macam tu. Awak, saya merajuk bukan suka suka. Saya merajuk sebab nak perhatian dari awak. Saya sayangkan awak. Kalau boleh saya nak awak sentiasa ada disamping saya  

Sayang 
Saya janji cuma awak lah yang sentiasa ada dalam hati saya  tak kan ada lelaki lain dalam hati saya  Awak bukan yang pertama tapi saya janji awak lah yang terakhir dalam hidup saya  Saya nak kawen dengan awak Sayang Meloveyou Nak Herman Mohd Sam 


Older Post | Newer Post