Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
29.3.12 ❤
 Hi sayang *kenyit mata* Sayang, I already miss you :'( Sadlife! awak, buat ape tu? Dah makan? Sihat? Keje okay tak? Okay, I hope everything gonna be okay :) Loveyou Sweetheart

Sayang
Thanks for yesterday :) Sumpah saya rasa happy berada disisi awak. Kalau boleh saya nak sentiasa ada disisi awak sayang but we can't until we get married ^^v awak, saya rindu semua pasal awak. Awak nak tahu tak? Awak lah lelaki pertama yang dukung saya Hahahahaha :D maluuuuunyaa saya *tutup muka* awak, semalam is the moment when Im with you Sweetheart tapi semalam kita gaduh. Saya tengok wallet awak then ada gambar saya okay lega sikit rasa hati tapi bila saya check lagi ada gambar Ex awak. Berubah terus muka saya kan? Saya terus tak layan awak. Awak pujuk saya. Awak tanya saya, saya tak jawab langsungkan. Lepastu saya tolong awak tapi saya tak cakap dgn awak pun kan. Sakitnyaa hati saya cuma Tuhan je yang tahu :') *nges* tapelah saya pun dah lupakan pasal tu. Saya sayang awak Sweetheart

 Sayang
Saya rindu masa awak pujuk saya then awak suro saya tengok mata awak. Aww so sweet sayanggggggggg seboleh boleh awak paksa saya kan tengok mata awak tapi saya mintak maaf sebab tak dapat tengok mata awak. Saya tengah menangis masatu and saya tak berani nak bertentang mata dengan awak :'/ Saya rindu awak hug saya. Kuat kan. Kalau boleh saya tak kasi awak lepaskan pelukan tuu :'/ Sadlife! Awak, sumpah saya rindu awak. Rinduuuuuuu sangatttttttttt :'/ Saya nak peluk awak sekarang pleaseeeeeee :'/ I really really need you sweetheart :'/

Dear Future Husband : Awak, saya rindu kan awak. and semua pasal awak saya rindu :'/ saya tak nak awak pergi jauh dari saya. Saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak sayang :) Saya sayang awak. Saya nak awak jadi milik saya sampai nafas terakhir saya, bolehkan sayang? Awak bukan yang pertama tapi saya janji awak lah yang terakhir sayang saya sayang awak sampai nafas terakhir saya Nak Herman Mohd Sam

Sincerely,
Future wife


Older Post | Newer Post