Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Thanks for today Friends :* Ly.
Eyqa and Ajai :) Thanks korang dah buat aku ketawa. Happy sangat keluar dengan korang even tak lama kan :) first kita makan Mcd kan. Dekat Mcd tu asek berdekak jee Hahahahaha :D Nasib baik tak ramai orang kan, kalau tak semua mesti tengok kita :3 Dah makan semua, si Ajai ni pulak ajak lepak Taman Mutiara Rini. Kitaorg pun on jelaaaaaa. Then dah parking kete, kitaorg pun jejalan laaaa. Penat boleh ikut GPS aku sorang ni? Hahahahaha K, Ajai letuw GPS aku Hewhew :p K, watlek der, wa gurau ni :3 Dekat situ lagi lah, bedekak tak henti Hahahaha XD aku keje asek nak nganjeng Ajai jeee, yg Ajai asek nak ketuk kepala aku, Eyqa ni pulak ketawa tak henti Hahahahahaha :D dah penat berjalan kitaorg pun balik. Hantar Ajai, then hantar aku pulak. Act, esuk kitaorg nak pegi lagi. Tapi nak jogging pulak. Kami semua sedar yang kami jarang sekali bersenam. Tapi kami tak janji lah akan bersenam esuk Muehehehe (Y) 

# I love both of you :*


Older Post | Newer Post