Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Much love :*

Hi d :) Aku rindu kau :'/ 

Hari ni aku dapat tengok muka kau. Aku bersyukur sangat. Walaupun sekejap tapi aku rasa bahagia sangat :) Aku rindu nak tengok kau ketawa :'/ Tadi kau suro aku hantar makanan kat kau. Kau cakap kau tak makan dari pagi. Kesian kau sayang. Lepastu, aku dengan cousin aku pegi kedai beli makan untuk kau. Lepastu aku hantar makanan tu dekat tempat keje kau. Kau cium dahi aku. Aku rasa bahagia sangat. Aku rindu ciuman kau.... Lepastu aku peluk aku. Then aku terus gerak kan sebab cousin aku nak cepat. Terlalu sekejapkan kita jumpa.

Dy, kadang kadang aku rasa perangai kau lain sangat. Kenapa ek? Mungkin perasaan aku kot :'D I miss the old you :'/ I miss the old us :'/ Kbye. I love you Nak Herman Bin Mohd Sam :*


Older Post | Newer Post