Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Its over :'(

















Hi dy :) how are you today? K, I tahu you demam right? Please makan ubat. Jangan degil k sayang?

Sayang,
I tahu we're finish! Yes, Its over. 210212 kita break up. Aku tahu aku terlalu ikutkan hati sampai tibe tibe nak mintak break dari kau. Tapi aku dah tak tahan. Aku tak tahan baca cmnt kau dengan perempuan mana entah. Aku sakit hati. Aku nak sangat kau faham perasaan aku tapi kau tak pernah faham :'( Aku bukan patung yang kau boleh perbodohkan. K, aku tahu tu semua member kau tapi perlu ke kau layan deaorang macamtu sekali? Aku rasa tak kot. Even aku layan member laky aku takde macam gitu sekali. Fikir lah aku Girlfren kau. Bukan patung :'(


Sayang, Act, aku taknak berpisah dengan kau. Taknak break dengan kau. Aku mengaku aku ego, keras kepala, degil. Semalam aku call kau, tapi kau nak tanak layan aku. Aku sanggup buang ego aku call kau. Tapi apa aku dapat? Nothing! :'/ Tadi aku dah tak tahan, aku text kau. Aku luahkan apa yang aku rasa. Kau repp. Kau suro aku balik dekat kau. Kau tahu aku nak sangat balik dekat kau. Nak sangat... :3 tapi aku tahu kau takan berubah :'/ Kau tetap sama. Hmm and I hope one day kau akan berubah sayang :'D I love you now and forever. Nak Herman Mohd Sam :*


Older Post | Newer Post