Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Date with My sweetheart :*

Hi sweetheart :* How are you today? You demam kan sayang? Pity of you sayang? Rest okay? Get well soon :) *cium dahi I miss you :'/

Semalam kita jumpakan sayang? Even sekejap tapi Im so happy with you. You make my day. Seriously! Act, aku malu nak pegi ruma kau. Yelaaa, asek aku je kan yang datang. Tak tahu malu betul aku ni kan Hewhew :p aku sampai dulu dari kau. Lambat noh kau ni. Ish! Malu tahu tak?! Then tak lama lepastu kau sampai. K, act Boifren aku ni keje Hehehe abes basah Boifren aku kena hujan Hahahahahaha XD padan muka you d :p lepastu kita bebual lah pape yang patut Hahahaha :D act, Boifren aku ni banyak cakap. Potpet sana sini. First kenal tade lah teruk mcmni. Dah lama kenal Mak aih, macam mak nenek Hahahahahaha XD Then kitaprg tengok tv. Masa tgk tv tuu dea sandar muka dea kat bahu aku. Whoaaaaaaaaaaa, sweet gilaaaaaaaaaaaa :O dea terlelap sekejap. K, aku faham dea penat. Tak tido 1 hari kan. lepastu, dea tarik tangan aku suro usap muka dea. Oh, Im so melting with you sayanggggggggggg *cium dahi* aku pun biarkan jelaaa dea tido. Aku kejut dea, aku cakap aku nak balik. Dea and mama dea boleh boleh suro aku makan. Aku layankan jelaaaaaaa. Lepas makan, terus gerak balik Hewhew :p tapi before tu salam mak mertua dulu Muehehehe :3 dea hantar aku dekat cab. then aku pun gerak balik. Sob sob, sedih Malaysia macam ni :'( Tapee, nanti kita jumpa lagi k sayang? Meloveyou  N H :*


# Kalau boleh saya tak nak harini, saya nak biarkan hari semalam menjadi hari bahagia saya selamanya :)


Older Post | Newer Post