Beautiful Me

The Owner

Welcome here my dear friends :)



Story About Goodies

Tagboard

Put your chatbox code here !
Credit

Template by :AishahBaharudin
Basecode:
Lurve
Other: WeHeartIt Photobucket
Bored --'

Hi Hello Hey -..- 

K, act aku tersangat lah busannnnnnnn malam malam macam gini kan. Boifren pulak busy. Baru sekarang nak muncul. Asal malam je dea baru muncul. Asal dea muncul je baru nak malam Hewhew k, wa gurau jee sayang. Watlek ^^v aku pun tak tahu nak taip ape sebenarnya ni. Ikut jelaaa rentak jari aku Hahahahaha XD k, bodoh sungguh --' 

Aku nak cakap ni aku rindu Boifren aku :'/ baru jumpa semalam dah rindu. Yeee, itulah aku. Normal letuw kan. Bukan aku sorang so watlek jerrrrrrrrrrrrr (Y) Ish, kalau boleh lah kan macam nak duduk serumah je dgn dea. K, aku gatal dan aku tahu itu. Biar lewww, engan boifren kitew bukan engan boifren awaks punss Hahahahahaha XD 

Eh, esuk Sunday right? K, member aku si Ajai ni plan ajak jogging dgn Eyqa :O Sumpah dah lama gilaaa tak jogging. Acaneee, dah tak sekolah Muehehehe :3 Aku harap aku boleh bangun pagi esuk. Kalau terlajak sorry ye kawan kawan ku :3 Ampun maaf di pinta. Ahpuih laaaaa * bak kata Boifren aku :>

K, aku rasa sampai di sini jelaaaaa aku membebel entah pape. Penat menaip * K, aku tipu! Tak penat pun act Hahahahaha XD kbye. -.-


Older Post | Newer Post